SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Textilomanie s.r.o.

(v nadaljevanju „Splošni pogoji poslovanja“ ali „SPP“)

  1. OPREDELITEV POJMOV

„Spletna trgovina“ v teh Splošnih pogojih poslovanja pomeni Prodajalčevo spletno trgovino, ki deluje prek spletnega mesta.

„Kupec“ je v teh Splošnih pogojih poslovanja skupni izraz za Potrošnika in Podjetnika.

„Civilni zakonik“ v teh SPP pomeni Zakon št. 89/2012 Zbirke, civilni zakonik, kakor je bil spremenjen.

„Podjetnik“ v teh Splošnih pogojih poslovanja v skladu s določbami § 420 Civilnega zakonika pomeni takšno stranko Prodajalčeve Spletne trgovine, ki na svoj račun in na svojo odgovornost samostojno opravlja pridobitno dejavnost na poslovni ali podoben način z namenom, da jo opravlja dosledno zaradi dobička, in tudi takšno stranko Prodajalčeve Spletne trgovine, ki
s Prodajalcem sklepa pogodbe v zvezi s svojimi poslovnimi, proizvodnimi ali podobnimi dejavnostmi ali pri samostojnem opravljanju svojega poklica, ali osebo, ki deluje v imenu ali na račun podjetnika v smislu določb § 420 odst. 1 Civilnega zakonika. Če Kupec v naročilu navede svojo matično številko, potrjuje, da zanj veljajo pravila za podjetnike, določena v SPP (v nadaljevanju označen tudi kot „Kupec – Podjetnik“).

„Prodajalec“ v teh Splošnih pogojih poslovanja pomeni družbo Textilomanie s.r.o., matična številka: 04788494, številka spisa: C 91898, registrirano pri Okrožnem sodišču v Brnu, sedež: Lidická 700/19, Veveří, 602 00 Brno, ki je podjetnik v smislu določb § 420 Civilnega zakonika, oziroma drugo pravno osebo, s katero je Prodajalec lastninsko povezan.

„Pogodbena stranka“ v teh splošnih pogojih poslovanja pomeni Prodajalca na eni strani in Kupca na drugi strani.

„Potrošnik“ v teh Splošnih pogojih poslovanja pomeni vsako osebo, ki izven okvira svoje poslovne dejavnosti ali izven okvira samostojnega opravljanja svojega poklica sklene pogodbo s Prodajalcem ali na drug način posluje s Prodajalcem in je hkrati stranka Prodajalčeve spletne trgovine. V primeru dvoma pri razlagi pojma "Potrošnik" se ustrezno uporabi razlaga tega pojma v skladu z določbami § 419 civilnega zakonika (v nadaljevanju označen tudi kot tudi "Kupec - Potrošnik").

„Upravitelj“ v členu XI teh Splošnih pogojev poslovanja pomeni Prodajalca.

„Spletno mesto“ v teh splošnih pogojih pomeni spletno mesto  https://www.vyprodejpovleceni.cz

  1. PREDMET SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA
  2. Ti Splošni pogoji poslovanja urejajo zlasti medsebojne pravice in obveznosti Prodajalca in Kupca pri prodaji in nakupu blaga, ki ga Prodajalec prodaja Kupcu, ter v skladu z določbami § 1751 odst. 1 Civilnega zakonika tudi njune medsebojne pravice in obveznosti, ki izhajajo iz kupoprodajne pogodbe, sklenjene med Prodajalcem in Kupcem (v nadaljevanju: „kupoprodajna pogodba“ ali „pogodba“).
  3. Če bo Kupec uporabljal tudi druge storitve Prodajalca, za katere veljajo posebni Prodajalčevi pogodbeni pogoji, bodo pristojni posebni pogoji za te storitve prevladali nad temi Splošnimi pogoji poslovanja.
  4. Sprejem teh Splošnih pogojev poslovanja s strani Kupca je pogoj za sklepanje pogodb
    s Prodajalcem, zlasti prek elektronske komunikacije na daljavo in/ali spletne trgovine, ter
    za vzpostavitev uporabniškega računa Kupca na spletnem mestu Prodajalca. Kupec
    z vzpostavitvijo uporabniškega računa v spletni trgovini, pošiljanjem obrazca za naročilo Prodajalcu in/ali na kakršen koli drug podoben način ponudi sklenitev kupoprodajne pogodbe s prodajalcem in tako izrazi svoje brezpogojno soglasje s temi Splošnimi pogoji poslovanja in se zaveže, da jih bo upošteval, hkrati pa Prodajalcu odobri obdelavo svojih osebnih podatkov v smislu XI. člena teh Splošnih pogojev poslovanja. Kupec ne sme sklepati pogodb s Prodajalcem ali ustvariti uporabniški račun na spletnem mestu brez tega, da bi se strinjal s temi Splošnimi pogoji poslovanja.
  5. Z oddajo naročila Kupec potrdi, da je prebral te SPP, katerih sestavni del je predpogodbeno obvestilo iz III. člena, Pravilnik o reklamacijah, Pravilnik o zasebnosti in pogoji izbire „Način dostave in plačila“, ter da se z njimi izrecno strinja v različici, veljavni in učinkoviti v času pošiljanja naročila.

III.   KOMUNIKACIJA PRED SKLENITVIJO KUPOPRODAJNE POGODBE.

  1. Kupec z oddajo naročila za blago prek elektronske komunikacije in/ali na Prodajalčevem spletnem mestu potrjuje, da je prebral te Splošne pogoje poslovanja, da se z njimi strinja in da je imel možnost, da se z njimi pred oddajo naročila dovolj zgodaj seznani.
  2. KUPOPRODAJNA POGODBA
  3. Uporabniški račun. Na podlagi Kupčeve registracije na spletnem mestu lahko Kupec dostopa do svojega uporabniškega vmesnika. Kupec lahko v svojem uporabniškem vmesniku oddaja naročila za blago (v nadaljevanju „uporabniški račun“).
  4. Ob registraciji na spletnem mestu in naročanju blaga je Kupec dolžan pravilno in resnično navesti vse podatke. Kupec je dolžan posodobiti podatke, navedene v uporabniškem računu, kadar koli se ti spremenijo. Prodajalec šteje, da so podatki, ki jih Kupec navede
    v uporabniškem računu in pri naročanju blaga, pravilni.
  5. Dostop do uporabniškega računa je zavarovan z uporabniškim imenom in geslom. Kupec je dolžan ohraniti zaupnost podatkov, potrebnih za dostop do svojega uporabniškega računa.
  6. Kupec ne sme dovoliti tretjim osebam uporabo uporabniškega računa in nakup blaga tretjim osebam po morebitnih znižanih cenah.
  7. Prodajalec lahko prekliče uporabniški račun, zlasti če Kupec krši svoje obveznosti iz kupoprodajne pogodbe (vključno s temi Splošnimi pogoji poslovanja).
  8. Kupec se zaveda, da uporabniški račun morda ne bo na voljo neprekinjeno, zlasti zaradi potrebnega vzdrževanja Prodajalčeve strojne in programske opreme ali potrebnega vzdrževanja strojne in programske opreme tretjih oseb.
  9. Če spletni vmesnik trgovine to omogoča, je mogoče blago naročiti tudi brez registracije neposredno iz spletnega vmesnika spletne trgovine.
  10. Vse ponudbe in predstavitve blaga, objavljene v spletnem vmesniku spletne trgovine, so informativne narave in Prodajalec ni zavezan k sklenitvi kupoprodajne pogodbe za to blago. Pogodbeno razmerje med Prodajalcem in Kupcem nastane s trenutkom dostave elektronske pošte, ki potrjuje sprejem Kupčevega naročila (akcept), ki ga je prodajalec kupcu poslal
    po elektronski pošti na njegov elektronski naslov, naveden v njegovem naročilu. Prodajalec in Kupec za njuno pogodbeno razmerje izrecno izključujeta uporabo določb § 1732 odst. 2 Civilnega zakonika.
  11. Kupec v spletni trgovini opravi posamezne tehnične korake za sklenitev pogodbe tako, da želeno izvedbo (blago) najprej položi v košarico. Preden je naročilo poslano Prodajalcu, lahko Kupec preveri in spremeni podatke, ki jih je vnesel v naročilo, tako ima Kupec možnost, da pred oddajo naročila odkrije in popravi morebitne napake, ki so nastale pri vnosu podatkov. Kupec je dolžan pri naročilu blaga navesti vse podatke pravilno in resnično. Glede na to Prodajalec šteje, da so podatki, navedeni v naročilu, pravilni.
  12. Prodajalec takoj po prejemu naročila Kupcu potrdi njegov prejem po elektronski pošti, poslani na Kupčev elektronski naslov, naveden v njegovem naročilu. Pogodba, sklenjena med Kupcem in Prodajalcem, bo shranjena v Prodajalčevem elektronskem arhivu.
    Ta potrditev ali pa to, da ta morebitno ne bo poslana, pa ne vpliva na sklenitev pogodbe.
  13. Sklenjena pogodba se lahko spremeni ali prekliče le s sporazumom strank v skladu s temi Splošnimi pogoji poslovanja ali iz pravnih razlogov.
  14. Prodajalec si pridržuje pravico, da ne sprejme Kupčeve ponudbe v obliki predloženega naročila Prodajalčevega blaga ali njegovega dela in jo enostransko zavrne, zlasti če se blago, ki ga je Kupec naročil, ne proizvaja ali ne dobavlja, ali ni več na voljo, ali pa se je cena dobavitelja zadevnega blaga bistveno spremenila ali se je bistveno spremenila cena blaga, ki ga je naročil Kupec, in/ali je prišlo do napake ali pomote pri ponudbi, identifikaciji in opisu blaga in/ali do napake ali pomote pri objavi cene na Prodajalčevi spletni strani, ne glede na razlog. Prodajalec bo Kupca o tem obvestil z informativnim telefonskim klicem ali po elektronski pošti, poslani na Kupčev elektronski naslov, naveden v Kupčevem naročilu. Če je Kupec pred sklenitvijo pogodbe delno ali v celoti plačal nakupno ceno za naročeno blago, bo ta znesek vrnjen na bančni račun, s katerega je bila plačana nakupna cena, če Prodajalec njegovega naročila ne sprejme. Prodajalec o tem obvesti Kupca z informativnim telefonskim klicem ali elektronskim sporočilom, poslanim na njegov elektronski naslov, ki ga je navedel v naročilu. V primeru, da je Kupec pred sklenitvijo pogodbe delno ali v celoti plačal nakupno ceno za naročeno blago in če Prodajalec njegovega naročila ne sprejme, mu bo Prodajalec ta znesek povrnil na bančni račun, s katerega je bila plačana nakupna cena.
  15. Prodajalec si pridržuje pravico, da razglasi kupoprodajno pogodbo za nično, če je prišlo
    do zlorabe osebnih podatkov, zlorabe plačilnih kartic itd. ali zaradi posredovanja upravnega ali sodnega organa, o čemer bo Kupec obveščen. Poleg tega si Prodajalec pridržuje pravico, da razglasi kupoprodajno pogodbo za nično, če pride do nepooblaščene uporabe kupona
    za popust ali podobnega kupona v nasprotju z njegovimi pogoji, zlasti v primerih, ko: a) se kupon za popust uporabi za drugo blago, kot je bilo predvideno; b) se kupon za popust uporabi skupaj z drugim popustom, čeprav dodajanje teh popustov ni izrecno prepovedano; c) Prodajalec ugotovi, da je bil kupon za popust že uporabljen. Kupec se zaveda, da v zgoraj navedenih primerih kupoprodajna pogodba ne more biti veljavno sklenjena, prav tako pa se zaveda, da je Prodajalec med drugim upravičen zahtevati neupravičeno obogatitev.
  16. Prodajalec ima glede na naravo naročila (količina blaga, nakupna cena, predvideni stroški pošiljanja) vedno pravico, da Kupca preden mu pošlje potrditveno elektronsko sporočilo, zaprosi za dodatno potrditev naročila (na primer pisno po elektronski pošti ali po telefonu),
  17. Kupec se strinja, da se pri sklenitvi kupoprodajne pogodbe uporabljajo sredstva komuniciranja na daljavo. Stroške, ki jih ima kupec z uporabo sredstev komuniciranja na daljavo v zvezi s sklenitvijo kupoprodajne pogodbe (stroški internetne povezave, stroški telefonskih klicev), krije Kupec.
  18. Prodajalec si pridržuje lastninsko pravico na naročenem blagu v smislu določb § 2132 civilnega zakonika, zaradi česar Kupec postane lastnik blaga šele s popolnim plačilom kupnine po kupoprodajni pogodbi. Nevarnost poškodbe blaga preide na Kupca, ki je potrošnik, v trenutku prevzema blaga od prevoznika ali neposredno od Prodajalca ali druge osebe. Nevarnost škode na blagu preide na Kupca, ki je podjetnik, v trenutku, ko Prodajalec ali druga oseba izroči blago Kupcu ali prvemu prevozniku. Enak učinek prenosa nevarnosti za škodo na blagu, če je Kupec podjetnik, velja tudi, če Kupec ne prevzame blaga, čeprav mu je Prodajalec, prevoznik ali druga oseba omogočila razpolaganje z blagom. Škoda na blagu, ki nastane po prehodu nevarnosti škode na blagu na Kupca, ne vpliva na Kupčevo obveznost plačila kupnine, razen če je škodo povzročil Prodajalec s kršitvijo svoje obveznosti.
  19. Če Prodajalec Kupcu brezplačno zagotovi blago s promocijsko ugodnostjo, npr. bonusom ali darilom, se ustrezna darilna pogodba med Prodajalcem in Kupcem sklene pod pogojem, da če Kupec odstopi od kupoprodajne pogodbe za blago, v zvezi s katerim je bilo kupcu zagotovljeno darilo ali brezplačni bonus, ustrezna darilna pogodba preneha veljati, Kupec pa je dolžan Prodajalcu vrniti brezplačno zagotovljeno darilo ali drug bonus skupaj z blagom iz kupoprodajne pogodbe.
  20. Kupec prevzema tveganje spremembe okoliščin v smislu § 1765 odst. 2 civilnega zakonika.
  21. CENA ZA BLAGO IN NAČINI PLAČILA
  22. Cene blaga, navedene na spletnem mestu, so pogodbene in veljajo za posamezno naročilo
    v trenutku, ko ga kupec odda. Cene v povzetkih in ponudbah na spletnem mestu so navedene tako brez DDV kot z DDV, cene pa vključujejo tudi vse druge davke in stroške, razen prevoza in morebitnih stroškov za izbrani način plačila. Cene blaga veljajo, dokler so prikazane v spletnem vmesniku spletne trgovine. Ta določba ne omejuje prodajalčeve možnosti prodaje blaga po individualno dogovorjenih cenovnih pogojih.
  23. K nakupni ceni se prišteje DDV po zakonsko določeni stopnji.
  24. Blago, poslano po pošti ali z dostavno službo, se zaračuna v skladu z veljavnim cenikom, navedenem na spletnem mestu v razdelku Dostava in načini plačila, https://www.vyprodejpovleceni.cz/jak-nakupovat/ .
  25. Za težke in obsežne pošiljke se cena določi v skladu z veljavnim cenikom prevoznika in bo odobrena Kupcem.
  26. Ceno blaga po kupoprodajni pogodbi in prevozne stroške lahko Kupec plača Prodajalcu
    po svoji izbiri, navedeni v naročilu, in to na naslednji način:
  27. Plačilo vnaprej z bančnim nakazilom na Prodajalčev bančni račun ...... V primeru plačila
    z bančnim nakazilom vnaprej bo Prodajalec Kupcu izstavil predračun, na podlagi katerega bo Kupec plačal celotno ceno. Če je blago poslano po pošti ali prek prevoznika, se stroški za plačilo po povzetju ne zaračunajo in/ali
  28. V gotovini po povzetju na kraju, ki ga Kupec navede v svojem naročilu, in/ali
  29. Plačilo storitve "Twisto Pay", ki jo zagotavlja družba Twisto payments a.s., ID št.: 01615165, vpisana v poslovni register, ki ga vodi Mestno sodišče v Pragi, oddelek B, vložek 19085,
    s sedežem na naslovu Újezd 450/40, Malá Strana, 118 00 Praga 1, na podlagi računa Twisto, tako, da odstopi terjatev za plačilo s podaljšano zapadlostjo družbi Twisto payments a.s. pod pogoji, določenimi v "Splošnih pogojih poslovanja za uporabnike storitve „TWISTO“. Če Kupec uporabi storitev "Twisto Pay", ki jo posreduje Prodajalec in zagotavlja družba Twisto payments a.s., je Kupec dolžan plačati plačilo (tj. celotno nakupno ceno in stroške dostave) v 14 dneh od datuma dostave blaga. Kupoprodajna pogodba je sklenjena tako, da Kupec izpolni naročilo, Prodajalec sprejme naročilo (s pisno potrditvijo po elektronski pošti) in Kupec plača naročeno blago ali uporabi storitev „Twisto“. Kupec se strinja, da z izbiro storitve Twisto Pay v trgovčevi nakupovalni košarici in po naknadni odobritvi plačila s strani Twista sprejema "Splošne pogoje poslovanja za stranke storitve „TWISTO“ in/ali
  30. Alternativno z drugimi načini plačila/možnostmi, navedenimi ob sklenitvi pogodbe na spletni strani spletne trgovine Prodajalca.
  31. V primeru plačila v gotovini po povzetju je treba kupnino plačati ob prejemu naročenega blaga.
  32. Če je to v poslovnih odnosih običajno ali če tako določajo splošno zavezujoči pravni predpisi, Prodajalec Kupcu izda davčni dokument - račun v zvezi s plačili po kupoprodajni pogodbi. Prodajalec je plačnik davka na dodano vrednost. Davčni dokument - račun prodajalec izda Kupcu po plačilu cene blaga in ga pošlje skupaj z dobavljenim blagom.
  33. Morebitnih popustov na ceno blaga, ki jih Prodajalec odobri Kupcu, ni mogoče medsebojno kombinirati.
  34. Če Kupčevo plačilo Prodajalcu izpolnjuje pogoje za registracijo prodaje v skladu z zakonom št. 112/2016 Sb., o registraciji prodaje, velja naslednje: „V skladu z zakonom o evidencah
    o prodaji je Prodajalec dolžan Kupcu izdati potrdilo o prejemu. Hkrati je dolžan prejeto prodajo prijaviti pri davčnem upravitelju prek spleta, v primeru tehnične okvare pa najkasneje v 48 urah.“
  35. Če katera koli stranka zamudi s plačilom katerega koli plačila po pogodbi, ima druga stranka pravico zahtevati zamudne obresti v skladu z veljavno zakonodajo. Če je Kupec Podjetnik, se za primer neizpolnitve svoje denarne obveznosti dogovori za pogodbeno kazen v višini 0,1 % neplačanega zneska za vsak dan zamude.
  36. Če kupec ne prevzame naročenega blaga v 10 (desetih) dneh od dneva, ko mu prodajalec, prevoznik ali druga oseba to omogoči, ali če brez razloga zavrne prevzem blaga, je dolžan plačati pogodbeno kazen v višini 10 % nakupne cene blaga.
  37. Prodajalec ima pravico brez nepotrebnega odlašanja odstopiti od pogodbe, če Kupec zamuja s plačilom kupnine več kot 10 dni, zlasti pa v primeru kršitve drugih Kupčevih obveznosti, ki izhajajo iz Pogodbe, iz teh SPP in/ali iz zakona.
  38. Plačilo kakršnekoli pogodbene kazni ne vpliva na Prodajalčevo pravico do odškodnine
    za morebitno nastalo škodo.
  39. Kupec nadalje ugotavlja, da so končne cene izdelkov navedene po zaokrožitvi na cele krone v skladu z ustrezno zakonodajo, zato lahko v določenih situacijah pride do manjšega odstopanja od tako navedene nakupne cene v končnem seštevku vseh kupljenih izdelkov, kar je ravno posledica zaokroževanja na cele krone. V Kupčevi košarici je vedno na voljo podrobna razčlenitev nakupne cene, vključno z nižjo enoto krone.
  40. Promocijske cene veljajo do razprodaje zaloge, ko je navedeno število kosov promocijskega blaga, ali pa veljajo v določenem časovnem obdobju. Izvirna cena pomeni ceno blaga/storitve, po kateri je Prodajalec ponujal zadevno blago/storitve brez upoštevanja morebitnih bonusov, marketinških akcij za pospeševanje prodaje in drugih popustov v spletni trgovini, ki jo upravlja prodajalec, ali ceno, ki jo nezavezujoče priporoča proizvajalec ali distributer, pri čemer bo vedno prikazana cena, ki bolje odraža raven cen zadevnega izdelka na trgu.
  41. Kupec se zaveda, da lahko pride do primerov, ko pogodba med Prodajalcem in Kupcem ne bo sklenjena, in to zlasti v primeru, ko Kupec naroči blago po ceni, ki je objavljena pomotoma ali napačno zaradi napake v Prodajalčevem notranjem informacijskem sistemu in/ali iz katerega koli drugega razloga, Prodajalec ima pravico odstopiti od kupoprodajne pogodbe v skladu z IX. členom teh SPP, tudi potem, ko je Kupec prejel elektronsko sporočilo s potrditvijo svojega naročila. V takem primeru Prodajalec o tem dejstvu obvesti Kupca. Primeri, v katerih se lahko pojavi nepravilno objavljena cena, so zlasti naslednji: a) cena blaga je na prvi pogled napačna (npr. ne upošteva nakupne cene); b) cena blaga je previsoka ali manjka ena ali več številk; c) popust na blago presega 50 %, ne da bi bilo blago del posebne tržne akcije ali prodajnega dogodka, označenega s posebnim simbolom, itd. Prodajalec opozarja na dejstvo, da lahko Prodajalčev informacijski sistem samodejno prikaže, da je blago znižano, naprodaj itd. V primeru dvoma, ali je blago dejansko znižano ali je v ceni blaga očitna napaka, mora Kupec stopiti v stik s Prodajalcem in preveriti informacije o pravilnosti cene.
  42. PREVOZ IN DOSTAVA BLAGA
  43. Dobave naročenega blaga bodo opravljene v najkrajšem možnem času glede na njihovo razpoložljivost in operativne možnosti. Kraj prevzema se določi na podlagi Kupčevega naročila. Najdaljši rok za dobavo blaga je 14 (štirinajst) dni od datuma sklenitve pogodbe ali od plačila kupnine, če jo je treba plačati pred dobavo blaga. Če okoliščine kažejo, da ta rok ne bo upoštevan, mora Prodajalec pred iztekom roka stopiti v stik s Kupcem po elektronski pošti ali telefonu.
  44. Prodajalec poskrbi za dostavo na namembni naslov z enim od načinov po Prodajalčevi izbiri.
  45. Pošiljka z naročenim blagom vsebuje izvirni davčni račun, navodila za uporabo blaga in garancijski list (če je bil izdan).
  46. Naročeno blago se lahko dostavi s kurirsko službo po izbiri Kupca, ki jo ta navede v svojem naročilu.
  47. Prodajalec in Kupec se lahko dogovorita tudi za drugačen način dostave, kot je določen v teh Splošnih pogojih poslovanja, pri čemer v tem primeru Kupec nosi tveganje in vse dodatne stroške, povezane s tem načinom dostave.
  48. Če je iz razlogov na strani Kupca treba blago dostaviti večkrat ali na drugačen način, kot je bilo določeno v njegovem naročilu, je Kupec dolžan plačati potrebne stroške, povezane
    s ponovno dostavo blaga, ali potrebne stroške, povezane z drugim načinom dostave.
  49. Kupec je dolžan ob prevzemu blaga od prevoznika preveriti celovitost embalaže blaga in
    v primeru kakršnih koli napak o tem nemudoma obvestiti prevoznika. V primeru kršitve embalaže, ki kaže na nepooblaščen vdor v pošiljko, Kupec pošiljke ne sme prevzeti
    od prevoznika.

VII. PRAVICA POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE

  1. Kupec - Potrošnik ima pravico odstopiti od kupoprodajne pogodbe brez navedbe razloga
    v štirinajstih (14) dneh v skladu z določbami § 1829 odst. 1 civilnega zakonika. Kupec se zaveda, da ta pravica izrecno ne velja za osebe, ki niso Potrošniki, tj. zlasti za Podjetnike.
  2. Kupec - Potrošnik ima pravico odstopiti od pogodbe brez navedbe razloga v 14 dneh
    od dneva, ki sledi dnevu, ko on ali tretja oseba, ki jo je imenoval (razen prevoznika), prevzame blago (v primeru pogodbe, ki vključuje več vrst blaga ali dobavo več delov, ima pravico odstopiti v 14 dneh od dneva, ko on ali tretja oseba, ki jo je imenoval - razen prevoznika - prevzame zadnjo dobavo blaga). Odpoved je treba poslati Prodajalcu v roku, določenem v prejšnjem stavku.
  3. Kupec se zaveda, da v skladu z določbami § 1837 civilnega zakonika ni razen drugega mogoče odstopiti od kupoprodajne pogodbe o dobavi blaga, ki je bilo spremenjeno po željah Kupca ali za Kupčevo osebo, od kupoprodajne pogodbe o dobavi hitro pokvarljivega blaga in blaga, ki je bilo po dobavi nepovratno pomešano z drugim blagom, od  kupoprodajne pogodbe o dobavi blaga v zaprti embalaži, ki ga je potrošnik odstranil iz embalaže in ga iz higienskih razlogov ni mogoče vrniti, ter od kupoprodajne pogodbe o dobavi zvočnega ali vizualnega posnetka ali računalniškega programa, če je bila originalna embalaža poškodovana.
  4. Za namene uveljavljanja pravice do odstopa od pogodbe mora Potrošnik o svojem odstopu od pogodbe obvestiti Prodajalca z enostranskim pravnim dejanjem (na primer z dopisom, poslanim prek ponudnika poštnih storitev, po telefaksu ali elektronski pošti na naslov info@vyprodejpovleceni.cz. Potrošnik lahko za odstop od pogodbe uporabi priloženi vzorčni obrazec na Prodajalčevi spletni strani (vendar to ni obvezno); v tem primeru
    bo Prodajalec brez nepotrebnega odlašanja Potrošniku potrdil prejem obrazca v tekstni obliki.
  5. Za upoštevanje roka za odstop od pogodbe je dovolj, da se odstop od pogodbe pošlje pred iztekom zadevnega roka.
  6. Potrošnik se zaveda, da ne more odstopiti od pogodbe v primerih, ko tako določa zakon,
    na primer v primeru:
  7. pogodbe o dobavi blaga, ki je bilo spremenjeno po željah Kupca ali za njegovo osebo,
  8. pogodbe o opravljanju storitev, ki jih je Prodajalec opravil s predhodnim izrecnim soglasjem Potrošnika pred iztekom odstopnega roka;
  9. pogodbe o dobavi blaga ali storitev, katerih cena je odvisna od nihanj na finančnih trgih, ki niso odvisna od Prodajalčeve volje in ki se lahko pojavijo v odstopnem roku;
  10. pogodbe o dobavi hitro pokvarljivega blaga in blaga, ki je bilo po dobavi nepovratno pomešano z drugim blagom;
  11. pogodbe za popravilo ali vzdrževanje, ki se opravi na kraju, ki ga določi Kupec na njegovo zahtevo; to pa ne velja v primeru naknadnih popravil, ki niso zahtevana, ali dobave nadomestnih delov, ki niso zahtevani;
  12. pogodbe o dobavi blaga v zaprti embalaži, ki ga je Potrošnik odstranil iz embalaže in ga iz higienskih razlogov ni mogoče vrniti;
  13. Kupec - Potrošnik se zaveda, da če Prodajalec Kupcu - Potrošniku skupaj z blagom brezplačno zagotovi bonus ali darilo, je pristojna darilna pogodba med Potrošnikom in Kupcem sklenjena pod odložnim pogojem, da če Potrošnik odstopi od pogodbe o nakupu blaga, v zvezi s katerim mu je bilo zagotovljeno darilo ali brezplačni bonus, zadevna darilna pogodba preneha veljati, Potrošnik pa je dolžan Prodajalcu skupaj z blagom vrniti darilo ali drug brezplačni bonus, ki mu je bil zagotovljen v okviru pogodbe o nakupu.

VIII. POSLEDICE ODSTOPA OD POGODBE

  1. Če Kupec - Potrošnik odstopi od pogodbe, Prodajalec brez nepotrebnega odlašanja, najpozneje v 14 dneh od dneva, ko je prejel Potrošnikovo obvestilo o odstopu od pogodbe, Kupcu - Potrošniku vrne vsa plačila, prejeta od Potrošnika, vključno s stroški dostave blaga s strani Prodajalca (razen dodatnih stroškov, ki nastanejo zaradi Potrošnikovega izbranega načina dostave, ki se razlikuje od najcenejšega načina standardne dostave, ki ga ponuja Prodajalec). Prodajalec bo vsa plačila vrnil z bančnim nakazilom na Potrošnikov račun, ki mu ga bo Potrošnik sporočil. V vsakem primeru Potrošnik ne bo imel dodatnih stroškov. Prodajalec bo vrnil plačilo šele po prejemu vrnjenega blaga ali pa, ko Potrošnik dokaže, da je blago poslal nazaj, torej glede na to, kar se bo zgodilo prej.
  2. Kupec - Potrošnik mora blago poslati nazaj brez nepotrebnega odlašanja, najpozneje v 14 dneh od dneva odstopa od pogodbe. Šteje se, da je rok upoštevan, če Kupec - Potrošnik pošlje blago nazaj Prodajalcu pred iztekom 14 dni. Če Kupec - Potrošnik odstopi od kupoprodajne pogodbe, Prodajalec ni dolžan vrniti Kupcu - Potrošniku prejetih sredstev, preden Kupec - Potrošnik izroči blago Prodajalcu ali dokaže, da je bilo blago Prodajalcu pravilno in dokončno izročeno.
  3. Kupec - Potrošnik s tem potrjuje, da v okviru odstopa od pogodbe nosi vse stroške, povezane z vračilom blaga prodajalcu.
  4. Kupec - Potrošnik je odgovoren za vsako zmanjšanje vrednosti blaga zaradi ravnanja
    z blagom na način, ki ni potreben za seznanitev z naravo in značilnostmi blaga, vključno
    z njegovo funkcionalnostjo.
  5. Prodajalec ima pravico enostransko pobotati terjatev za plačilo škode na blagu s terjatvijo Kupca - Potrošnika za povračilo kupnine.
  6. Prodajalec želi opozoriti Kupca - Potrošnika, da njegove zgoraj navedene pravice do odstopa od pogodbe ni mogoče razumeti kot možnost, da si blago brezplačno izposodi in ga po 14 dneh vrne. Kupec - Potrošnik ima pravico, da z blagom ravna le tako, da se seznani z naravo, značilnostmi in funkcionalnostjo blaga. Če Kupec - Potrošnik ravna z blagom v nasprotju s prejšnjim stavkom, zaradi česar je vrnjeno blago poškodovano, obrabljeno, izrabljeno, je Kupec - Potrošnik odgovoren za zmanjšanje vrednosti vrnjenega blaga, Prodajalec pa lahko v skladu s petim odstavkom tega člena VIII) svojo terjatev za povračilo škode, ki mu je bila povzročena, pobota s terjatvijo Kupca - Potrošnika za vračilo kupnine za blago.
  7. Kupec - Potrošnik ne more odstopiti od pogodbe o opravljanju storitev, ki jih je Prodajalec opravil s predhodnim izrecnim soglasjem Kupca - Potrošnika pred iztekom odstopnega roka.
  8. PRAVICA PRODAJALCA DO ODSTOPA OD POGODBE
  9. Prodajalec ima pravico, da v skladu s § 2001 Civilnega zakonika s takojšnjim učinkom enostransko odstopi od pogodbe in/ali njenih delov, zlasti v naslednjih primerih:
  10. naročeno blago ni več na voljo na Prodajalčevi zalogi in/ali
  11. naročeno blago se ne proizvaja več in/ali
  12. naročeno blago se Prodajalcu več ne dobavlja in/ali
  13. se je cena naročenega blaga bistveno spremenila glede na dogovorjeno nakupno ceno
    v skladu z naročilom in/ali
  14. je prišlo do napake in/ali administrativne in/ali tehnične napake v ponudbi, identifikaciji, opisu blaga in/ali napačne ali kako drugače nepravilne objave cene blaga na Prodajalčevi spletni strani – spletni trgovini in/ali
  15. Kupec zamuja s plačilom kupnine za blago več kot 14 dni in/ali
  16. Kupec ne prevzame naročenega blaga v 10 (desetih) dneh od dneva, ko mu Prodajalec, prevoznik ali katera koli druga oseba omogoči prevzem blaga, in/ali
  17. Prodajalec utemeljeno sumi, da je Kupec pri naročilu blaga navedel napačne, neresnične ali zavajajoče podatke.
  18. Prodajalec ima pravico v skladu s določbami § 2001 Civilnega zakonka brez navedbe razloga kadarkoli odstopiti od pogodbe, sklenjene s Kupcem - Podjetnikom, do trenutka, ko Podjetnik prevzame blago; v tem primeru Prodajalec brez nepotrebnega odlašanja vrne Podjetniku kupnino na bančni račun, s katerega je bila kupnina plačana.
  19. V primerih, ko ima Kupec pravico odstopiti od kupoprodajne pogodbe v skladu z določbami § 1829 odst. 1 civilnega zakonika, ima tudi Prodajalec pravico kadar koli odstopiti
    od kupoprodajne pogodbe, dokler Kupec ne prevzame blaga. V tem primeru Prodajalec brez nepotrebnega odlašanja Kupcu vrne kupnino brezgotovinsko na račun, ki ga določi Kupec. Prodajalec ima pravico odstopiti od pogodbe ali njenega dela tudi v primerih, ko tako določa zakon.
  20. PRAVICE, KI IZHAJAJO IZ NEPRAVILNE IZPOLNITVE
  21. Pravice in obveznosti Prodajalca in Kupca v zvezi s pravicami iz nepravilne izpolnitve urejajo ustrezne določbe Civilnega zakonika, zlasti določbe § 1914 do 1925, § 2099 do 2117 in § 2161 do § 2174.
  22. Prodajalec v skladu s § 2161 civilnega zakonika Potrošniku odgovarja za to, da blago, ki ga je naročil Potrošnik, ob prejemu nima napak, tj. zlasti, da je imelo blago v času, ko ga je Potrošnik prevzel, lastnosti, o katerih sta se pogodbeni stranki dogovorili, in če dogovora ni bilo, lastnosti, ki jih je opisal Prodajalec ali proizvajalec ali pa jih je Kupec pričakoval glede na naravo blaga in na podlagi oglasa, ki ga je opravil Prodajalec, da je blago primerno
    za uporabo, ki jo Prodajalec navaja ali za katero se blago te vrste običajno uporablja, da blago po kakovosti ali izdelavi ustreza dogovorjenemu vzorcu ali primerku, če je bila kakovost ali izdelava določena glede na dogovorjeni vzorec ali primerek, da je blago ustrezne količine, mere ali teže in izpolnjuje zakonske zahteve. Razlike v barvnih odtenkih v resničnosti in na elektronskih prikazovalnikih pa ni mogoče šteti za napako na blagu.
  23. V skladu s § 2161 odst. 2 Civilnega zakonika se, če se napaka pokaže v šestih mesecih
    po prejemu, v zvezi s potrošnikom, šteje, da je imelo blago napako že ob prejemu.
  24. V skladu s določbami § 2165 odst. 1 Civilnega zakonika je Kupec - Potrošnik upravičen uveljavljati pravico do reklamacije napake, ki se pojavi na potrošniškem blagu v največ štiriindvajsetih (24) mesecih od datuma prejema, to ne velja za blago, ki se prodaja po nižji ceni, za napako, za katero je bila dogovorjena nižja cena, za obrabo blaga zaradi običajne uporabe, pri rabljenem blagu za napako, ki ustreza stopnji uporabe ali obrabe, ki jo je imelo blago ob prevzemu Potrošnikom, če je to razvidno iz narave blaga.
  25. Kupec - Podjetnik je upravičen uveljavljati pravico do napake, ki se pojavi na blagu, v roku največ dvanajstih (12) mesecev od datuma prehoda nevarnosti škode na Kupca - Podjetnika, tudi če se pokaže pozneje, in/ali morebitno v roku, ki ga je Prodajalec navedel v okviru opisa blaga glede na garancijske roke, ki jih zagotavlja dobavitelj in/ali proizvajalec kupljenega blaga. To ne velja za blago, ki se prodaja po nižji ceni zaradi napake, za katero je bila dogovorjena nižja cena, za obrabo, ki je posledica običajne uporabe predmeta, ali v primeru rabljenega blaga do napake, ki ustreza stopnji uporabe ali obrabe, ki jo je imelo blago ob prevzemu s strani Kupca, če je to razvidno iz narave blaga.
  26. V skladu s § 2169 Civilnega zakonika lahko Potrošnik, če stvar nima lastnosti določene
    v § 2161 Civilnega zakonika, zahteva dobavo novega blaga brez napak, razen če je to glede na naravo napake nerazumno, če pa se napaka nanaša le na del blaga, lahko zahteva le zamenjavo dela; če pa to ni mogoče, lahko Potrošnik odstopi od pogodbe. Če pa je to glede na naravo napake nesorazmerno, zlasti če je napako mogoče odpraviti brez nepotrebnega odlašanja, ima Potrošnik pravico do brezplačne odprave napake. Potrošnik je upravičen tudi do dobave novega blaga ali zamenjave dela v primeru odstranljive napake, če blaga ne more pravilno uporabljati zaradi ponavljanja napake po popravilu ali zaradi večjega števila napak. V tem primeru ima Potrošnik tudi pravico do odstopa od pogodbe. Če Potrošnik ne odstopi od pogodbe ali ne uveljavlja pravice do dobave novega blaga brez napak, zamenjave njegovega dela ali popravila blaga, lahko zahteva primerni popust. Potrošnik je upravičen do primernega popusta tudi, če Prodajalec ne more dobaviti novega blaga brez napak, zamenjati dela blaga, ali popraviti blago, ter če Prodajalec napake ne odpravi v primernem roku ali če bi odpravljanje napake potrošniku povzročilo znatne težave.
  27. V skladu s § 2170 Civilnega zakonika Kupcu ne pripadajo pravice zaradi napake, če je pred prevzemom blaga vedel, da je blago pomanjkljivo, ali če je Kupec sam povzročil napako, tj. zlasti z nestrokovnim ravnanjem z blagom. Kupec mora dobavljeno blago uporabljati
    in vzdrževati v skladu z navodili za uporabo, ki mu jih je Prodajalec izročil skupaj z blagom. Reklamacije blaga ne veljajo za napake in slabšo kakovost blaga, ki so posledica običajne obrabe, nestrokovne ali neustrezne uporabe in ravnanja z blagom, uporabe blaga za druge namene, kot je namenjeno, ali za napake blaga, za katere je Kupec ob sklenitvi prodajne pogodbe vedel ali jih je sam povzročil.
  28. V skladu s § 2172 Civilnega zakonika se pravice iz napak (reklamacije) uveljavljajo pri Prodajalcu, in sicer pisno na naslov Prodajalčevega sedeža: Naslov, ki je v prvi vrsti namenjen za pošiljanje zahtevkov za odpravo napak Prodajalcu, je: Velké dráhy 74e, 664 61 Opatovice. Kupec ima tudi pravico, da reklamacijo predloži prek spletnega obrazca na prodajalčevem spletnem obrazcu: obrazec za reklamacijo blaga in/ali po elektronski pošti na naslednji naslov: info@vyprodejpovleceni.cz. Reklamacija mora vsebovati: 1) popoln opis oznake in identifikacije naročila in Kupčevega blaga (priporočljivo je priložiti kopijo ali identifikacijo naročila/računa), 2) ustrezen in nedvoumen opis napake na blagu, vključno z njeno ustrezno dokumentacijo (npr. ustrezen opis napake in/ali fotografije), ter 3) naknadno izbiro in uveljavljanje reklamacijskega zahtevka Kupca – Potrošnika v skladu s členom X odst. 6) teh SPP.
  29. Prodajalec pošlje Kupcu nemudoma pisno potrdilo o prejemu reklamacije in o tem, kdaj je Kupec uveljavil pravico, kakšna je vsebina reklamacije in kakšen način reševanja reklamacije Kupec zahteva. Ta obveznost velja tudi za druge osebe, imenovane za izvedbo popravila.
  30. Prodajalec odloči o reklamaciji takoj, v zapletenih primerih pa v razumnem roku 3 (treh) dni. Ta rok ne vključuje časa, ki je glede na vrsto izdelka ali storitve potreben za strokovno oceno napake. Reklamacija, vključno z odpravo napake, mora biti rešena brez nepotrebnega odlašanja, najpozneje v 30 dneh od datuma reklamacije, razen če se Prodajalec in Kupec ne dogovorita za daljši rok. Prodajalec mora Kupcu izdati potrdilo o datumu in načinu obravnave reklamacije, vključno s potrditvijo popravila in trajanja popravila, ali pisno utemeljitev zavrnitve reklamacije. Ta obveznost velja tudi za druge osebe, imenovane
    za izvedbo popravila.
  31. Garancija za kakovost blaga v smislu § 2113 Civilnega zakonika je Kupcu zagotovljena glede na garancijo za kakovost blaga, ki jo zagotavlja proizvajalec blaga. Če je rok uporabe blaga naveden na prodanem blagu, na njegovi embalaži, v navodilih, ki so priloženi blagu, ali
    v skladu z drugimi zakonskimi predpisi, uporabljajo se zakonske določbe o jamstvu
    za kakovost blaga. Prodajalec bo Kupcu posredoval informacije o garanciji za kakovost določene vrste blaga tudi na podlagi njegovega telefonskega ali elektronskega povpraševanja, naslovljenega na prodajalca.
  32. Prodajalec se z jamstvom za kakovost v skladu s § 2113 Civilnega zakonika zavezuje, da
    bo blago za določen čas z običajnim namenom primerno za uporabo ali da si bo za določen čas ohranilo svoje običajne lastnosti. Te učinke ima tudi navedba garancijskega roka ali roka uporabnosti blaga na embalaži ali v oglasu. Garancija se lahko izda tudi za posamezen del blaga. Garancijski rok teče od izročitve blaga Kupcu; če je bilo blago poslano v skladu
    s pogodbo, teče od dostave blaga na namembni kraj. Kupec ni upravičen do garancije, če je napaka nastala zaradi zunanjega dogodka po tem, ko je nevarnost škode prešla na Kupca.
  33. VARSTVO OSEBNIH PODATKOV
  34. Prodajalec svojo informacijsko obveznost do Kupca v smislu 13. člena Uredbe Evropskega parlamenta in Sveta 2016/679 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in
    o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba
    o varstvu podatkov) (v nadaljevanju: „uredba GDPR“) v zvezi z obdelavo osebnih podatkov Kupca za namene izvajanja kupoprodajne pogodbe, za namene pogajanj o kupoprodajni pogodbi in za namene izvajanja javnih obveznosti Prodajalca izpolnjuje s posebnim dokumentom.
  35. Kupec, ki je tudi fizična oseba, soglaša, da Upravitelj obdeluje njegove osebne podatke
    v smislu 4 črka a) zakona št. 110/2019, o obdelavi osebnih podatkov in o spremembah določenih zakonov, kakor so bili spremenjeni (v nadaljevanju: „zakon o obdelavi osebnih podatkov“), in to vse osebne podatke, ki jih posreduje Upravitelju (v nadaljevanju: „osebni podatki“), zlasti ime, priimek, telefonsko številko, elektronski naslov, matično številko, davčno številko in po potrebi druge podatke, napr. datum rojstva.
  36. Kupec, ki je tudi fizična oseba, soglaša z obdelavo svojih osebnih podatkov v skladu
    s prejšnjim odstavkom za namen vzpostavitve in vzdrževanja uporabniškega računa Kupca v spletni trgovini, sklepanja in izvajanja pogodb med Kupcem in Upraviteljem z namenom izboljšanja in razširitve storitev Kupcem (zlasti za izboljšanje splošnega delovanja spletne trgovine, dodajanje funkcionalnosti itd.) in, če se Kupec ne odloči drugače, tudi za ponudbo trgovine ali storitev (pošiljanje komercialnih sporočil in novic).
  37. Kupec se v skladu z določbami § 7 odst. 2 zakona št. 480/2004 Zbirke o določenih storitvah informacijske družbe in o spremembah določenih zakonov (zakon o določenih storitvah informacijske družbe), kakor so bili spremenjeni, strinja, da Prodajalec pošilja komercialna sporočila na elektronski naslov ali telefonsko številko Kupca. Prodajalec svojo obveznost obveščanja Kupca v smislu 13. člena GDPR v zvezi z obdelavo osebnih podatkov Kupca
    za namen pošiljanja komercialnih sporočil izpolni s posebnim dokumentom.
  38. Kupec se strinja s shranjevanjem t. i. cookies na svojem računalniku. Če je nakup na spletnem mestu mogoče opraviti in prodajalčeve obveznosti iz kupoprodajne pogodbe izpolniti brez shranjevanja t. i. cookies na računalniku Kupca, lahko Kupec kadar koli prekliče soglasje
    v skladu s prejšnjim stavkom.
  39. Prodajalčeva načela in pogoji obdelave osebnih podatkov so določeni in Kupcu dostopni na spletnem mestu z naslednjo povezavo: https://www.vyprodejpovleceni.cz/ochrana-osobnich-udaju/
  40. Kupec tudi potrjuje, da:
  41. če se ne odloči drugače, lahko Upravitelj obdeluje njegove osebne podatke tudi za namen ponujanja blaga, sklepanja in izvajanja kupoprodajne pogodbe;
  42. njegovi občutljivi podatki v smislu Zakona o obdelavi osebnih podatkov ne bodo obdelani;
  43. svoje osebne podatke posreduje prostovoljno in za nedoločen čas;
  44. Upravitelj ima pravico, da njegove osebne podatke obdeluje v celoti, dokler Kupec
    ne zahteva njihovega izbrisa;
  45. Kupec lahko kadar koli prekliče soglasje za obdelavo osebnih podatkov, in sicer pisno ali pa prek svojega elektronskega naslova;
  46. njegove osebne podatke bo Upravitelj obdeloval ročno in samodejno prek svojih zaposlenih ter prek obdelovalcev, ki jih Upravitelj pooblasti na podlagi pisne pogodbe in ki bodo na podlagi take pogodbe zavezani k varovanju Kupčevih osebnih podatkov vsaj v enakem obsegu kot Upravitelj;
  47. z izjemo zgoraj navedenega niti Upravitelj niti obdelovalec ne bosta posredovala osebnih podatkov Kupca drugim tretjim osebam, razen osebam, ki zagotavljajo administrativno, računovodsko in tehnično podporo za delovanje spletne trgovine;
  48. zaposleni pri Upravitelju ali obdelovalcu, druge fizične osebe, ki bodo na podlagi pogodbe z Upraviteljem ali obdelovalcem obdelovale osebne podatke Kupca, in druge osebe, ki bodo pri izvajanju svojih zakonskih pooblastil in obveznosti prišle v stik z osebnimi podatki pri Upravitelju ali Obdelovalcu, so dolžni ohranjati zaupnost osebnih podatkov in varnostnih ukrepov, katerih razkritje bi ogrozilo varnost Kupčevih osebnih podatkov, pri čemer ta obveznost zaupnosti velja tudi po prenehanju zaposlitve ali ustreznega dela;
  49. ima pravice, ki izhajajo iz obdelave osebnih podatkov s strani Upravitelja, zlasti pravico, da od Upravitelja zahtevajo informacije o obdelavi svojih osebnih podatkov, ki jih je Upravitelj dolžan Kupcu zagotoviti brez nepotrebnega odlašanja. Vsebino informacije določajo določbe zakona o obdelavi osebnih podatkov. Upravitelj ima pravico zahtevati razumno nadomestilo za posredovanje informacij, ki ne sme presegati stroškov, potrebnih
    za posredovanje informacij. Obveznost Upravitelja, da Kupcu zagotovi informacije, lahko
    v Kupčevem imenu izpolni obdelovalec;
  50. če Kupec meni, da Upravitelj ali obdelovalec izvaja obdelavo njegovih osebnih podatkov, ki je v nasprotju z varstvom zasebnega in osebnega življenja posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, ali v nasprotju z Zakonom o varstvu osebnih podatkov, zlasti če so njegovi osebni podatki netočni glede na namen njihove obdelave, lahko Kupec
    od Upravitelja ali obdelovalca zahteva pojasnilo in/ali zahteva, da Prodajalec ali obdelovalec odpravi tako nastalo stanje, zlasti zahteva blokiranje, popravek, dopolnitev ali uničenje njegovih osebnih podatkov. Če se takšna zahteva Kupca izkaže za upravičeno, Upravitelj ali obdelovalec nemudoma odpravi pomanjkljivosti;
  51. Upravitelj je izpolnil svojo obveznost in o nameri obdelave osebnih podatkov Kupcev obvestil Organ za varstvo podatkov;
  52. Upravitelj in obdelovalec sta dolžna sprejeti potrebne ukrepe za preprečitev nepooblaščenega ali naključnega dostopa, spremembe, uničenja ali izgube, nepooblaščenega prenosa ali druge nepooblaščene obdelave osebnih podatkov Kupca ter druge zlorabe osebnih podatkov. Ta obveznost velja tudi po prenehanju obdelave osebnih podatkov.

XII.  LICENČNI POGOJI, PRAVICE INTELEKTUALNE LASTNINE.

  1. Razen neprenosljive osebne pravice do uporabe spletne trgovine v skladu s temi Splošnimi pogoji poslovanja Kupci z uporabo spletne trgovine ali s sklenitvijo Kupoprodajne pogodbe s Prodajalcem ne pridobijo nobenih pravic intelektualne lastnine na Prodajalčevih pravicah intelektualne lastnine, trgovskih imenih, registriranih blagovnih znamkah drugih oseb.
  2. Kupci niso upravičeni do ustvarjanja izvedenih del na podlagi spletnega mesta.

XIII.  SPREMEMBE SPLOŠNIH POSLOVNIH POGOJEV

  1. Pri razlagi teh Splošnih pogojev poslovanja se uporablja tudi praksa, ki se vzpostavi med Pogodebnima strankama, vendar tudi takšna praksa ne more sama po sebi spremeniti besedila (pogojev) teh Splošnih pogojev poslovanja.
  2. Te Splošne pogoje poslovanja ali katere koli dodatne pogoje v zvezi s prodajo in storitvami, ki jih zagotavlja Prodajalec, ima Prodajalec pravico občasno spremeniti, na primer zaradi sprememb veljavne zakonodaje, izboljšav ali drugih sprememb storitev. Prodajalec je zlasti upravičen do spremembe teh Splošnih pogojev poslovanja, če potreba po taki spremembi izhaja iz zakonodaje države, v kateri Prodajalec prodaja in opravlja storitve.
  3. Z nadaljnjo uporabo spletne trgovine po spremembi teh Splošnih pogojev poslovanja in
    z oddajo naročila Kupec izrazi soglasje s spremenjeno različico teh Splošnih pogojev poslovanja oziroma s spremenjeno različico soglasja za obdelavo osebnih podatkov.
  4. Prodajalec se zavezuje, da bo na svoji spletni strani objavil obvestilo o spremembah Splošnih poslovnih pogojev. Spremembe ne bodo veljale za nazaj. Spremembe, ki se nanašajo na nove funkcije določene storitve, ali spremembe iz pravnih razlogov pa začnejo veljati takoj. Če se Kupec ne strinja s spremenjenimi pogoji, spletno trgovino mora prenehati uporabljati.
  5. Kupec se zavezuje, da bo redno preverjal besedilo Splošnih pogojev poslovanja.

XIV. DOSTAVA

  1. Prodajalčev naslov za dostavo je naslov njegovega sedeža, vpisan v poslovni register na dan odpreme pošiljke.
  2. Vsaka pošiljka, poslana Prodajalcu, se šteje za dostavljeno v trenutku, ko jo Prodajalec prejme. Če Prodajalec ne prevzame pošiljke na svojem naslovu za dostavo, se šteje, da je bila pošiljka dostavljena deseti dan po tem, ko je bila oddana izvajalcu poštnih storitev, ne glede na razlog nedostavitve (tj. pošiljka se šteje za dostavljeno, tudi če se je naslovnik odselil itd.).
  3. Kupčev naslov za dostavo je naslov, ki ga je Kupec navedel ob registraciji, vzpostavitvi uporabniškega računa ali ob naročilu blaga, ali kateri koli drug naslov, ki ga Kupec naknadno sporoči Prodajalcu ali določi v nastavitvah svojega uporabniškega računa.
  4. Vsaka pošiljka, poslana Kupcu, se šteje za dostavljeno v trenutku, ko jo Kupec prejme. Če Kupec ne prevzame pošiljke na svojem naslovu za dostavo, se šteje, da je bila pošiljka dostavljena deseti dan po tem, ko je bila oddana izvajalcu poštnih storitev, ne glede na razlog za nedostavitev (tj. pošiljka se šteje za dostavljeno, tudi če se je naslovnik odselil itd.).
  5. Zgoraj navedeni načini ne izključujejo dostave paketov na druge zakonsko dovoljene načine, npr. prek podatkovnega predala.
  6. PRAVO, KI SE UPORABLJA IN SODNA PRISTOJNOST.
  7. Te pogoje za uporabo spletne trgovine in/ali sklepanje Kupoprodajnih pogodb s pomočjo elektronske komunikacije na daljavo ali neposredne udeležbe strank ureja izključno pravo Češke republike v skladu z odstavkom 9 člena XVI. Kolizijska pravila se ne uporabljajo, če pa je njihova uporaba potrebna, se uporabljajo v smislu, ki omogoča uporabo češkega pravnega sistema v najširšem možnem obsegu.
  8. Z uporabo spletne trgovine in/ali sklenitvijo Kupoprodajne pogodbe Kupci izražajo soglasje z zgoraj navedeno izbiro prava Češke republike, če takšno soglasje lahko veljavno dajo.
    S takšno izbiro se potem strinja tudi Prodajalec.

XVI.  SKUPNE IN KONČNE DOLOČBE

  1. Prodajalec si ne zaračuna nobenih stroškov v zvezi s komunikacijo na daljavo. Kupec krije vse stroške uporabe teh sredstev komunikacije na daljavo, zlasti stroške odhodnih telefonskih klicev, stroške dostopa do interneta itd. Stroški uporabe teh komunikacijskih sredstev so po običajni tarifi, ki je odvisna od tarife telekomunikacijskih storitev, ki jih uporablja Kupec.
  2. Potrošnik lahko vse pritožbe naslovi neposredno na Prodajalca.
  3. Za izvensodno reševanje potrošniških sporov, ki izhajajo iz Kupoprodajne pogodbe, je pristojen Češki trgovinski inšpektorat (Česká obchodní inspekce), s sedežem na naslovu Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, ID št. 000 20 869, spletni naslov: https://adr.coi.cz/cs. Spletna platforma za reševanje sporov na spletnem naslovu http://ec.europa.eu/consumers/odr se lahko uporabi za reševanje sporov med Prodajalcem in Kupcem na podlagi kupoprodajne pogodbe. Za vse spore med Prodajalcem in Kupcem so izključno pristojna sodišča Češke republike.
  4. Evropski potrošniški center Češka republika, s sedežem na naslovu Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, internetni naslov: http://www.evropskyspotrebitel.cz, je kontaktna točka
    v skladu z Uredbo Evropskega parlamenta in Sveta (EU) št. 524/2013 z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES (uredba o spletnem reševanju potrošniških sporov – on-line).
  5. Prodajalca v zvezi s Potrošnikom ne zavezujejo nobeni etični kodeksi ravnanja v smislu
    § 1826 odst. 1 črka e) Civilnega zakonika.
  6. Vse druge informacije in dejstva, ki jih mora Prodajalec razkriti Potrošniku v skladu s § 1811 odst. 2 in § 1820 odst. 1 Civilnega zakonika in ki niso razvidna iz ustreznih določb teh Splošnih pogojev poslovanja, izhajajo iz konkretnega Naročila Potrošnika.
  7. Če se Kupec ne odloči drugače, se strinja s pošiljanjem informacij v zvezi s Prodajalčevim blagom, storitvami ali poslovanjem na Kupčev elektronski naslov in nadalje se strinja
    s pošiljanjem komercialnih sporočil s strani Prodajalca na Kupčev elektronski naslov.
  8. Kupec se strinja s shranjevanjem t. i. cookies na svojem računalniku. Če je nakup mogoče opraviti v spletnem vmesniku spletne trgovine in je prodajalčeve obveznosti
    iz Kupoprodajne pogodbe mogoče izpolniti brez shranjevanja t. i. cookies na Kupčevem računalniku, lahko Kupec kadar koli prekliče svoje soglasje v skladu s prejšnjim stavkom.
  9. Za vsa pogodbena razmerja, vključno s temi SPP, velja pravo Češke republike. Če je Kupec Potrošnik, se za razmerja, ki niso urejena s SPP, uporabljata Civilni zakonik in Zakon št. 634/1992 Zbirke o varstvu potrošnikov, kakor je bil spremenjen. Če je Kupec Podjetnik, se za razmerja, ki niso urejena s SPP, uporablja Civilni zakonik.
  10. Ti Splošni pogoji poslovanja začnejo veljati na dan objave na Prodajalčevi spletni strani in se v ustrezni različici uporabljajo za vsa naročila, oddana na ta datum ali po njem. Na dan objave teh Splošnih pogojev poslovanja prenehajo veljati prejšnji Splošni pogoji poslovanja, vendar to ne vpliva na kupoprodajne pogodbe, sklenjene na podlagi prejšnje različice Splošnih pogojev poslovanja. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe teh Splošnih pogojev poslovanja, vendar to ne vpliva na kupoprodajne pogodbe, ki so bile predhodno sklenjene v skladu s temi Splošnimi pogoji poslovanja. Nova različica Splošnih pogojev poslovanja bo objavljena na Prodajalčevi spletni strani.
  11. Ti Splošni pogoji poslovanja so sestavni del kupoprodajne pogodbe. Posebni dogovori, sklenjeni s Kupcem v kupoprodajni pogodbi, prevladajo nad določbami teh Splošnih pogojev poslovanja, ki bi bile z njimi v nasprotju.
  12. Vse informacije o blagu na Prodajalčevem spletnem mestu so informativne narave in iz njih ni mogoče izpeljati nobenih pravnih posledic.
  13. Kontaktni podatki za uveljavljanje pravic Potrošnika:

Elektronski naslov: info@ljubkidom.si

  1. Splošni pogoji poslovanja ne priznavajo pravic tretjim osebam.
  2. Če Kupec in uporabnik spletne trgovine kršita te Splošne pogoje poslovanja in če se Prodajalec na to kršitev ne odzove, to ne pomeni, da se Prodajalec odpove vsem pravicam, ki mu morda pripadajo (na primer pravici, da tudi v prihodnosti izvaja potrebna pravna dejanja za uveljavljanje svojih pravic).
  3. Če se izkaže, da določena določba teh Splošnih pogojev poslovanja ni izvršljiva, to dejstvo ne bo imelo vpliva na nobeno drugo določbo.
  4. Če katera koli obveznost iz teh Splošnih pogojev poslovanja, ki pa ni njihov bistveni del, je ali postane neizvršljiva v celoti ali delno, je v celoti ločena od drugih določb teh Splošnih pogojev poslovanja in taka neveljavnost ali neizvršljivost ne vpliva na veljavnost in izvršljivost drugih obveznosti iz teh Splošnih pogojev poslovanja. Če se razlog ničnosti nanaša le na del pravnega posla, ki ga je mogoče ločiti od njegove druge vsebine, je ničen le ta del, če je mogoče domnevati, da bi bil pravni posel sklenjen brez neveljavnega dela, če bi stranka pravočasno ugotovila ničnost.
  5. Če Kupec izrazi svoje nesoglasje s temi Splošnimi pogoji poslovanja, ne sme več uporabljati spletne trgovine, razen če se s Prodajalcem dogovori drugače.
  6. Kupec se zaveda, da če predlaga spremembo teh Splošnih pogojev poslovanja, lahko uporablja spletno trgovino in sklepa kupoprodajne pogodbe s Prodajalcem v skladu s temi nespremenjenimi Splošnimi pogoji poslovanja, dokler Prodajalec te spremembe izrecno pisno ne sprejme ali dokler stranki ne skleneta drugega dogovora.
  7. Pravice in obveznosti iz teh Splošnih pogojev poslovanja ostanejo v veljavi tudi po tem, ko Kupec preneha uporabljati spletno trgovino.
  8. Sklenitev pogodbe v skladu s temi Splošnimi pogoji poslovanja se lahko izvede v vseh jezikovnih različicah, objavljenih na spletnem mestu. V primeru neskladja med več jezikovnimi različicami teh Splošnih pogojev poslovanja velja češko besedilo.
  9. Zahtevki za pogodbene kazni v skladu s temi Splošnimi pogoji poslovanja ne posegajo
    v zahtevke za odškodnino v celoti.

 

 

Dne 1.2.2021.